Regulamin

Sklep internetowy: elektronika-plus.pl
Ul. Armii Krajowej 13 /116
59-900 Zgorzelec
NIP: 6152071960
REGON: 526916281

Sklep internetowy elektronika-plus.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej.

1. Definicje:
    1. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ELEKTRONIKA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) o numerze NIP: 6152071960 i REGON: 526916281.
    2. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
    3. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą i korzystająca ze Sklepu.
    4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem elektronika-plus.pl.
    5. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
    6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
    7. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
    8. Konto - konto klienta w Sklepie, na którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
    9. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
    10. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
    12. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    13. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się także - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

2. Informacje ogólne:

    2.1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonymi działaniami osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
    2.2  Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Klient może składać zamówienia na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia, bez konieczności zakładania Konta.
    2.3  Ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
    2.4  W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony, końcową (ostateczną) ceną jest łączna kwota obejmująca wszystkie płatności za dany okres rozliczeniowy.
    2.5  Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze określenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie obliczenia ceny, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz inne koszty, będzie zawarta w opisie Produktu na stronie Sklepu.

3. Zakładanie Konta w Sklepie.

    3.1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.
    3.2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
    3.3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
    3.4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej  lub pisemnie.

4. Zasady składania Zamówienia.

    W celu złożenia Zamówienia należy:
     4.1. Zalogować się do Sklepu;
     4.2. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
     4.3. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
     4.4. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy zamówienia,
     4.5. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
     4.6. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
     4.7. Minimalna wartość zamówienia przyjętego do realizacji to 20zł NETTO (bez kosztów pakowania oraz transportu).

5. Oferowane metody dostawy oraz płatności.
      5.1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego produktu:
       a. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
       b. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
      5.2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
       b. Płatność za pobraniem
      5.3 Czas dostawy towarów wynosi maksymalnie 1 tydzień od momentu dokonania wpłaty za zamówienie.
     
      
6. Określenie warunków realizacji usługi / dostawy

      6.1 Sprzedawca zobowiązany jest do przekazania przesyłki z zamówionym towarem odpowiedniej firmie kurierskiej lub transportowej w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu otrzymania płatności.



7. Wykonanie umowy sprzedaży.

   7.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w sklepie internetowym.
   7.2. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
   7.3. W przypadku wyboru przez Klienta:
      a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest dokonać płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
      b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki.
   7.4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
   7.5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
   7.6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
      a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego.
      b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
   7.7. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
   7.8. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Unii Europejskiej.
   7.9. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.


8. Prawo odstąpienia od umowy.

   8.1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
   8.2. Bieg terminu określonego rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
   8.3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
   8.4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy.


9. Reklamacja i gwarancja

   9.1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
   9.2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
   9.3. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.