Procedura reklamacyjna
https://pasaz24.blob.core.windows.net/web3834/files/FORMULARZ%20REKLAMACYJNY%20.pdf
https://pasaz24.blob.core.windows.net/web3834/files/Formularz%20wzrotu..pdf
Przy reklamowaniu produktu konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego i formularza zwrotu.
Dostarczany towar powinien być kompletny.
Do reklamowanego sprzętu wymagane jest dołączenie dowodu zakupu, oraz karty gwarancyjnej.
Na zakupione produkty udzielamy gwarancji na okres 24 miesięcy.
Rozpatrzujemy reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. W ciągu 14 dni od zakupu towaru klient ma pełne prawo zwrócić go bez podania przyczyny. Zwrócony towar należy wysłać na nasz adres firmowy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych od odebrania przez nas towaru. Należy przy tym zauważyć, że koszty wysyłki w obie strony nie podlegają zwrotowi.